Avbryt

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

Logga in för att skriva i gästboken

Gästbok

• 1 jun 2010 Claes (Wilmas pappa)

Hej!
    Idag tisdag missade jag och Maria att Wilma F skulle träna. Jag kom hem från jobb strax efter 17.30 och Maria efter kl. 18 så annat var i tankarna.
    Vi är lednsa för att vi inte hörde av oss och skall skärpa till oss och meddela innan om vi har förhinder.
    Bästa hälsningar från Wilma F:s förvirrade föräldrar.

• 29 maj 2010 Daniel

Jag hoppas att du kryar på dig och att "rampfebern" släpper.

:) :)

• 28 maj 2010 Sara Axelsson

Är ledsen att meddela att min rygg totalpajat... Men som tur är finns det två Axelssons, så jag skickar gubben i mitt ställe. Kanske bra för er att veta så att ni kan förbereda tjejerna. Det är inte bra om dom blir väldigt besvikna precis innan matchstart) (Ha ha ha)

Nej, allvarligt, jag var supertaggad. Men det blir väl fler gånger! Nu hoppas jag att jag vaknar utan smärtor i morgon. Om inte annat önskar jag lycka till! // Sara

• 28 maj 2010 Lottie Mattson

Tyvärr är det så att vår familj inte kan någon dag den veckan. Jag är själv med 3 barn och jobbar sent med sommarfester för föräldrar osv. Vi får ställa upp någon annan gång.
    Lottie

• 26 maj 2010 Daniel

Härligt att Gästboken används som det verktyg det är avsett för. :) :) :)

• 26 maj 2010 Daniel Persson

Tipps!
    Om man har förhinder vid kioskbemanningen, lägg ut en allmän fråga på gästboken. Om man inte får "napp" ring runt till de som man känner, adresser och tfn nummer finns under dokument (adresslista). Om de som administrerar bemanningsschemor skall dubbelkolla om folk kan eller ej blir arbetsuppgiften övermäktig. Erfarenhetsmässigt löser sig alltid problemet.

Daniel

• 26 maj 2010 Sara Axelsson

Ett litet påpekande bara med tanke på föregående inlägg.
    Vi måste byta pass med varandra om vi inte kan den dag vi fått tilldelat oss. Annars är risken att vi inte har bemanning på alla pass. / Sara

• 26 maj 2010 Lottie Mattson

Tyvärr kan inte familijen Mattson närvara vid kiosken den 9/6 om det är oss ni menar med Karolina.?? Vet ej, då hon stavar med C och att vi heter Mattson till efterrätt. Inte lätt alla gånger och speciellt inte om inte efternamnet står utsatt.
    // Lottie

• 23 maj 2010 Lena Jerkhage

Vi tränare ställer oss också frågande till varför kiosken ska vara öppen när det är träning. Det är svårt att ändra på nu men vi kommer att ta med oss frågan till nästa möte med ungdomssektionen.
    Sedan är det som Daniel skrev att man får använda sitt sunda förnuft. Är det inga matcher som spelas så behöver inte kiosken vara öppen till 21.00. Tror inte att tanken är att tjejerna ska stå i kiosken utan någon av föräldrarna. //Lena

• 20 maj 2010 Sara Axelsson

Det känns avancerat att ha kiosken öppen när det är träning... varför är det så? Är det meningen att tjejerna ska hjälpa till när klockan är 21 en vardagskväll? Det blir iallafall ett problem för oss. Nu är jag fullt medveten om att detta redan är bestämt men jag tycker ändå att det är underligt och som iallafall några av er vet har jag svårt att bara vara tyst... / Sara