Avbryt

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

Logga in för att skriva i gästboken

Gästbok

• 12 jun 2010 Sara ( Josefines mamma)

Ville bara säga att jag är väldigt stolt över våra tjejer idag. Dom kämpade helt utan gnäll i regn och halv storm, dessutom gick dom obesegrade genom dagen!! Lag 2 var inte långt efter!! Vädret spelar ingen roll, det är härligt att vara fotbollsmorsa!
    Tack till Daniel och Jonas! // Sara

Rapportera

• 9 jun 2010 Arash (Emelie S pappa)

Håller fullt med Lina i debatten om hur man kan förbättra verksamheten. Vi föräldrar vill gärna vara med och hjälper till klubbens verksamhet, men vill göra ett meningsfullt arbete.

Kan dessa synpunkter tas med i klubbens ledning?

Mvh
    Arash

• 9 jun 2010 Lina

"Gnället" är inte om att stå i kiosken om du har läst nedanstående inlägg. "Gnället" är en reaktion på dålig organisering från klubbens sida. Varför stå i kiosken när det är träning och sälja för 30 kr på 3 tim? Är det inte bättre att planera så den är öppen när det är matcher och underlag för försäljning?
    Detta har inget med tränarna att göra. Vi är otroligt tacksamma för all tid dom lägger ner på våra tjejer.
    Man kan se det som gnäll eller som en reaktion som förhoppningsvis leder till en förbättring.

• 9 jun 2010 Tina Persson

Det är ett väldigt gnäll ang. kiosken. Tråkigt att man inte kan ställa upp för laget. Som fottboldsmamma till 3 barn gennom 12 år och många timmar i kiosken själva är det nog det värsta jag har varit med om.Alla tränarna lägger jätte mycket frivillig tid ska dom stå i kiosken?. Tina :(

• 9 jun 2010 Lena

Ni som inte kan vara med må alliansen på lördag men har matchtröja hemma. Var snälla och lämna dem till Daniel på Norra Nääsgränsvägen 14A. Det går bra att lämna i brevlådan. :)

• 9 jun 2010 Daniel

Problemet är lite dubbelbottnat. 1: vi vile göra bemanningsskemat igod tid för er planering. Det vi hade som underlag var de olika lagens hemsidor och deras aktiviteter, om lagen sedan ändrar, är detta svårt att planera för. 2. sunt förnuft skall gälla inga/små aktiviteter ingen bemanning, då ansvarar kiosken att kassan lämnas vidare till den som står först på listan dagen efter. 3: meningslöst eller ej, det viktiga är att alla hjälper till så gott det går.

Rapportera

• 8 jun 2010 Jonas (moas pappa)

Vi kan inte stå i kiosken imorgon onsdag så då kommer kiosken vara obemannad. Vi har kassan hemma hos oss och även nyckel. Vi vet inte vem som kommer att stå där nästa gång men för den som skall stå nästa gång så vet ni var nyckel finns.

Jonas & Lina
    Gökvägen 5B
    Floda
    0302 14847/0707 474969

Rapportera

• 8 jun 2010 Lottie (Carolinas mamma)

Jag håller fullständigt med!!!!! Det kostar ju mer att värma upp korv och sätta på kaffe som sedan bara slängs då ingen handlar. Fullständigt meningslöst att ha öppet kiosken under vanliga träningar.
    Lottie Mattson

• 8 jun 2010 Lina, Moas mamma

Hej,

Håller helt med. Vi borde ju kunna få ett schema tidigare över planerade aktiviteter den veckan. Därefter görs ett schema för kiosken på de tider då det är matcher och aktiviteter där det finns underlag för att ha öppet.
    Felet är väl antagligen att ingen ansvarar för kiosken (eftersom dom söker det på hemsidan) och att ingen reagerar (som ni).
    Då fortsätter allt på samma sätt. Planeringen för kiosken på alliansen var inte heller så genomtänkt. Och det är ju viktigt att den informationen kommer till rätt person.

//Lina

Rapportera

• 8 jun 2010 Sara ( Josefines mamma)

Vi borde skriva något till styrelsen om det här. Thomas satt i kiosken igår i flera timmar, kassan blev 30 kronor!!! Är det verkligen meningen att vi ska lägga vår tid på det här. Ok om det är matcher eller andra arrangemang, men inte träning. Frågan är varför och för vem har vi öppet??
    Vad tycker ni andra? // Sara & Thomas